SunStar Thai Massasje Sandnes
SunStar Thai Massasje Sandnes
SunStar Thai Massasje Sandnes
SunStar Thai Massasje Sandnes
SunStar Thai Massasje Sandnes
SunStar Thai Massasje Sandnes
SunStar Thai Massasje Sandnes
SunStar Thai Massasje Sandnes
SunStar Thai Massasje Sandnes
Thai massasje Sandnes :: Ski og Sport massasje ::

Ski og Sport massasje


Ski og sport massasje

Ski og sport massasje Hvem som helst kan bruke denne type massasjen til å øke smidighet, løsne muskler, lindre smerte, og sist men ikke minst til å forbedre ytelsen. I noen grad kan den erstatte aktiv bevegelse og ved regelmessig bruk, vil den øke ytelsen opp til 30%.

 

 

Vi kan utføre massasjen før og etter trening også.

 

Før trening: løsner og varmer opp spente, stive og heftende muskler, slik at våre muskler blir mer fleksible og elastiske. På grunn av sine muskeleffekter bidrar sport massasjen til å unngå skader.

 

Etter trening: Sports massasje er designet for å regenerere overbelastete muskler.

 

Effekten av massasjen består av at slaggstoffer i muskelvev fjernes raskt slik at vi unngår muskeltretthet. Etter sport massasje anbefales intensiv hydrering som hjelper utskillelsen av giftstoffer fra vårt kropp.

Ski og sport massasje

 

Massasjen anbefales for:

 

  • de som har stillesittende livsstil,
  • de som utfører intens fysisk arbeid
  • idrettsutøvere
  • mot stive, anspente muskler

 

 

Ski massasje:

Når man går på ski, utsettes kroppen for en mye større slitasje enn normalt. Ekstrem belastning av muskelskjelettsystemet fører ofte til skade. Denne risikoen kan reduseres med ski massasje. Ski massasje forbereder kroppen til mer stress. Den slapper av musklene og forsterker ledd. Når massøren utfører massasjen, konsentrerer han seg hovedsakelig på beina, bassenget og på ryggraden. Ski massasje, like som sport massasje, går dypt ned i muskellagene, forsøker å strekke dem, og dermed forbereder dem for en større-enn-normal belastning.

 

 

Anbefalt behandling:

Ski og sport massasje

To uker før å gå på ski bør ski massasjen begynne. To ganger i den første uken, og tre ganger i den andre uken. Det er nødvendig med minst to avslappende dager mellom den siste massasje dagen og den første dagen på ski . Musklene som har blitt beveget og oppvarmet på forhånd har bedre bæreevne, og det minsker sterkt sjansene for muskelskader. Leddene og ryggradens bevegelse er friere, så kommer vi unna uten skader etter et lite fall.

 

Ski massasje, på samme måte som sport massasje, hjelper med regenerasjon i de lastete musklene etter ski. Det er anbefalt to anledninger med to dagers pause. Vær oppmerksom på intensiv hydrering for å hjelpe utskillelsen av giftstoffer fra systemet ditt. Spesielt te eller mineralvann er anbefalt.



Bestilling: 939 51 267 Ringe nå!



Helse Massasje Sandnes

Bestilling : 939 51 267
Adresse: Gravarsveien 55. 4306 Sandnes
Facebook fan page
  Website Design Online Marketing HW Online
Website design
Webshop building
2013 Copyright ©